work-from-home-tips

۵ نکته برای اینکه بهتر در خانه کار کنید

مطالب ویژه

اگر لازم است که هر روز به دفتر کاری خود بروید، داشتن این شرایط که بتوانید در خانه کار کنید، شبیه به یک استراحت خوشایند از رفت و آمد های روزانه است. هیچ بحثی در این نیست که شغل هایی که از راه دور مدیریت می شوند، مزایای زیادی را برای ۳٫۴ میلیون نفر آمریکایی که امروز در خانه کار می کنند، فراهم می کند. پول کمتری برای صرف غذا در سالن های ناهارخوری و مصرف بنزین برای رسیدن به محل کار خرج می شود. همچنین انعطاف پذیری بیشتری برای برنامه ریزی و صرف وقت برای فرزندان و سایر اولویت ها وجود خواهد داشت و … .

 

و اگر چه نکات مثبت زیادی وجود، کار کردن در خانه بدون چالش نیست. بسیاری از افراد، توده ای از لباس های کثیف و ظروفی که نیاز به شستشو دارند، آن ها را از کار منحرف می کند. البته اینکه در لباس خواب خود بنشینید و به کار بپردازید، حس خوبی به همراه دارد.

 

واقعیت چیست؟ اگر می خواهید در خانه کار کنید و سطح بالایی از کارایی و توانمندی را حفظ کنید، عادت های سالمی وجود دارند که باید آن ها را تمرین کنید. در گروه ترجمه آنلاین، ما هزاران نفر از فارغ التحصیلان را استخدام می کنیم، که از فراهم بودن شرایط کار در هرجایی که آن ها دوست داشته باشند، لذت می برند. ما کاملا با این موضوع آشنا شدیم که چه شرایطی می تواند کارمندی که از راه دور کار می کند را به موفقیت برساند و چه شرایطی باعث عدم موفقیت وی می شود. بنابراین در اینجا تجربیات خود را با شما درمیان می گذاریم.

 

۵ نکته مهم برای اینکه بتوانید بهتر در خانه کار کنید:

 

برنامه ریزی کنید و به آن بچسبید

یک برنامه ریزی در ابتدای روز شروع می شود و در زمان توقفی که ثابت است، پایان می یابد. برای اثبات اهمیت اینکه هر روز در یک ساعت مشخص از خواب بیدار شویم و بر روی یک برنامه تنظیم شده بمانیم، تحقیقات زیادی وجود دارد. دانشگاه استنفورد این نکته را با دانشجویان به اشتراک می گذارد:

 

“منظم نگه داشتن ساعت ها، نه تنها بدن شما را آموزش می دهد تا وقتی که از خواب بیدار می شوید، هشیار تر باشد، بلکه به شما کمک می کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنید.”

 

در صورتی که بتوانید کار را از خانه تفکیک کنید و تداخلی میان آن ها وجود نداشته باشد، هر زمان که بخواهید، می توانید از خواب بیدار شوید. در حواس پرتی های روزانه غاری را حفر کنید و تمام ساعات را به راحتی کار کنید. کار کردن در خانه به این معنا نیست که شما نیاز دارید از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲ بعد از ظهر (طبق ساعت ادارات) کار کنید، فقط نیاز به برنامه ریزی دقیق روازنه دارید.

 

از چه چیزهایی باید اجتناب کنید: از اینکه در حین کار بخواب روید و یا شب ها دیر بخوابید اجتناب کنید.

در عوض این کار را کنید: ساعت های کاری منظم تنظیم کنید، ساعت شروع و اتمام کار مشخص باشد.

 

هر روز برای موفقیت لباس های جذاب بپوشید

لزوما لازم نیست کت و شلوار بپوشید و همه دکمه ها را از بالا تا پایین ببندید، هدف این است که از لباس خواب خود خارج شوید. انجام این کار تأثیر قابل توجهی بر بهره وری و فرآیندهای ذهنی شما خواهد داشت.

 

بر اساس یک مقاله ی atlantic، لباس نه تنها شخصیت انسان را می سازد، بلکه باعث می شود انسان جهان را به طور متفاوتی درک کند. مزایای روان شناختی آنچه که می پوشید می تواند بر آنچه که فکر می کنید و احساس می کنید، تاثیر بگذارد. حال می تواند احساس اعتماد به نفس و قدرت باشد و یا بالعکس٫

 

از چه چیزهایی باید اجتناب کنید: از دوش گرفتن فرار نکنید و در لباس هایی کار نکنید که بوی بد گرفته اند (یا بدتر، چیزی که در آن خوابیدید).

در عوض این کار را کنید: چند دست از لباس ها را مشخص کنید که برای کار در خانه، آن ها را بپوشید.

 

محیط کار را از خانه جدا کنید

یک فضای کاری خاص را مشخص کنید که در آنجا می توانید بنشینید و تمرکز کنید. حتما لازم نیست که یک دفتر خانه ای باشد، اما این چیزی است که باید در ذهن شما تجسم شود. مکانی را انتخاب کنید که در آن چیزی یا شخص دیگری حواس شما را پرت نکند. در صورتی که کودک یا حیوانات خانگی دارید، فاصله میز کار خود را از منطقه بازی آن ها رعایت کنید.

 

از چه چیزهایی باید اجتناب کنید: کار ها را در خانه پراکنده نکنید.

در عوض این کار را کنید: یک منطقه تمیز و اختصاصی برای کار کردن داشته باشید.

 

به مراتب از خانه خارج شوید

حتی اگر شخصیتی درون گرا دارید، باز هم به ارتباطات سالم با انسان های دیگر نیاز دارید. ما موجوداتی اجتماعی هستیم و اینکه برای زمانی طولانی در انزوا قرار بگیریم، می تواند خطرناک باشد.

 

به خصوص زمانی که از دفتری که هر روز شلوغ بوده، به محیط ساکت و آرام خانه منتقل شوید. شما ممکن است جلسات غیر ضروری و یا سیاست های اداری را از دست ندهید ولی در نهایت، و روز به روز بهره وری شما کم می شود. همچنین در این شرایط فشار زیادی بر روی روابط اجتماعی با شریک زندگیتان، ایجاد می شود و می تواند در روابط عاشقانه شما عوارض جانبی ایجاد کند.

 

از چه چیزهایی باید اجتناب کنید: زنجیر شده به کامپیوتر، تنها در خانه و در تمام ساعات کار نکنید.

در عوض این کار را کنید: برای ناهار های دسته جمعی برنامه ریزی کنید، به شبکه های اجتماعی بپیوندید یا چند روز هفته کار خود را در محیط کافی شاپ انجام دهید.

 

حواس پرتی های خود را به طور چشم گیری محدود کنید

در صورتی که نتوانید به اتفاق هایی که در محیط اطرافتان می افتد بی توجه باشید، حواس پرتی های بی شماری وجود دارند، که باعث می شوند، نتوانید در محیط خانه خوب کار کنید. آماده بودن غذا و دریافت مداوم پیام های پاپ آپ، وسوسه هایی هستند که همیشه در کنار شما قرار دارند.

 

در حالی که ممکن است بتوانید، دست از فهرست این کارهای شیرین بکشید، دور ماندن از فضای اینترنت یک چالش است. این به دلیل ماهیت اعتیادآور اعلانهای رسانه های اجتماعی، مانند اینستاگرام است. جالب است بدانید، آمریکایی ها اکنون زمان بیشتری را صرف غذا می کنند تا اینکه از حیوانات خانگی خود مراقبت کنند و یا کارهای خانه را انجام دهند!

 

از چه چیزهایی باید اجتناب کنید: از انجام وظایف کاری ضروری به نفع کارهای خانه یا گشت و گذار در اینترنت، دور نمانید.

در عوض این کار را کنید: برای کارها بعد از ساعات اداری صرفه جویی کنید و افزونه های مرورگر مانند StayFocusd را نصب کنید، که باعث کاهش صرف زمان در سایت هایی که زمان را هدر می دهند، می شود.

 

نتیجه گیری

کار کردن در خانه می تواند عالی باشد! همچنین می تواند با بسیاری از حواس پرتی ها همراه باشد. با چند دستورالعمل ساده، فریلنسر ها می توانند کارهای خود را توسعه دهند و مشتری های بیشتری را جذب کنند … آن هم با وجود راحتی هایی که در خانه دارند.

 

آیا شما کارمندی هستید که از را دور و در خانه یا هر مکان دیگری که راحت هستید کار می کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

همچنین شما هم می توانید به عنوان مترجم در خانه با ما کار کنید.

نویسنده :
انتشار :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =