ترجمه آنلاین

تولید محتوا

به سادگی تولید محتوا و بازاریابی کنید

محاسبه سریع قیمت ترجمه

ارسال فایل

تولید محتوا

شنبه 9 تیر 1397      نویسنده : مدیر سایت     بازدید: 238    
بازاریابی محتوا یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است که امروزه بسیار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تمام آنچه که نیاز دارید آن است که چندبار در هفته، چند هزار کلمه (یعنی چند متن) در سایت خود بنویسید و به همین سادگی تولید محتوا و بازاریابی کنید!
 
تولید محتوا

درست است که نوشتن چند متن در هفته برای سایت (یعنی همان تولید محتوای سایت) ساده به نظر می آید اما اگر به اصول و روش های تولید محتوا توجه کنید، متوجه خواهید شد که تولید محتوا یک کار سخت و  بسیار چالش برانگیز است. چرا؟ چون ممکن است متنی که امروز برای سایت شما مشتری جذب کرده، در ماه آینده به درد نخورد. به این دلیل که روند جستجوی کاربران و نیاز آنها تغییر کرده است!

مهم نیست که متن شما چه زمانی منتشر شده و یا متن را برای چه افرادی نوشته اید! اگر متن شما ضعیف و بی محتوا باشد، هیچ مخاطبی را جذب نخواهید کرد. مهم است متن بدون ابهام و بدون غلط املایی و گرامری نوشته شود. هر چه این خطاها بیشتر باشد ذهن خواننده بیشتر منحرف خواهد شد و خواننده بیشتر، به مشکلات متن توجه خواهد کرد تا پیام متن شما. چنین مخاطبی هیچگاه به شما اعتماد نخواهد کرد و محصول شما را نخواهد خرید.

می دانید مشکل کجاست؟ مشکل آنجاست که شما راجع به بازاریابی محتوا و تولید محتوا چیزهایی شنیده اید و تصمیم گرفته اید این کار را برای سایت خود انجام دهید. به خودتان اصرار کرده اید که در مدت زمانی کوتاه متن های لازم را بنویسید و برای تولید محتوای سایت هزینه پرداخت نکنید. امیدوار هستید که این متن های با سرعت نوشته شده، مشتری را به سایت شما جذب کند. احتمالا از سایت های مشابه نیز برای نوشتن متن خود ایده گرفته اید و قسمتی از متن خود را از آن سایت ها کپی کرده اید و یا از کلمات کلیدی با تکرار بسیار زیادی استفاده کرده اید. شاید هم در تولید محتوای سایت بسیار وسواسی عمل کرده اید و بعد از چند هفته کار کردن بر روی آن و به نتیجه نرسیدن، از ادامه ی آن دست کشیده اید و به نوشتن چند خط متن ساده، اکتفا کرده اید. همچنین احتمالا تنها از متن، برای تولید محتوا استفاده کرده اید و به این نکته توجه نکرده اید که اگر یک متن انواع مختلفی از محتواها را شامل شود (برای مثال حاوی تصویر، ویدیو و صدا نیز باشد) خواننده را بیشتر جذب خواهد کرد و پیام شما را راحت تر منتقل می کند.

این روش تولید محتوا معمولا کار نخواهد کرد. حداقل آنطور که شما می خواهید نتیجه نخواهد داد. شما تنها در صورتی که محتوای خوبی در سایت خود داشته باشید، توسط موتورهای جستجو رتبه بالاتری می گیرید و در نتیجه مشتری بیشتری دریافت می کنید. تولید محتوای سایت کاری نیست که بتوانید خودتان به تنهایی آن را انجام دهید. اجازه دهید متخصصان ما، که بسیار ماهر و آشنا به موضوع مورد نظر شما هستند، سفارش تولید محتوای شما را به دست بگیرند و شما و شرکتتان را به شکلی حرفه ای معرفی کنند. شما کافیست ایده کلی خود را با ما در میان بگذارید. ما به ایده ی شما شکل خواهیم داد و به کمک تولید محتوای ارزشمند، خدمات، محصولات و ارزش های شرکت شما را به خوبی و بسیار واضح معرفی خواهیم کرد. 
 
تولید محتوا 2

خدمات ما در زمینه تولید محتوا، شامل تولید محتوا به فارسی و تولید محتوا به انگلیسی می شود. ما در گروه ترجمه آنلاین، متعهدیم که از هر خدمت، فرایند یا هر تکنولوژی که بتواند به مشتری سودی برساند، استفاده کنیم و نیاز شما را به صورت فوری و ارزان برآورده کنیم. به یاد داشته باشید بازاریابی محتوا روشی برای ارتباط شرکت ها با مشتریان است، مثلا ایجاد یک وبلاگ و افزایش رتبه سئو سایت. بنابراین موفقیت شما در بازار کاملا به چگونگی تولید محتوا و کیفیت محتوای سایت شما وابسته است. چند نمونه تولید محتوا را می توانید در سایت ما و صفحات مختلف مشاهده کنید.

تولید محتوا معمولا به منظور تبلیغات، معرفی محصولات و خدمات شرکت هاست. تفاوت تعداد مشتری جذب شده به وب سایت ها، از طریق موتور جستجو، در محتوای وب سایت آنهاست. بنابراین تولید محتوای سایت برای سئو وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تولید محتوا باید کاملا با اصول سئو مطابق باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین اصول سئو اشاره خواهیم کرد. توجه کنید که هدف اصلی در تولید محتوا، باید جلب رضایت خواننده باشد و متن به گونه ای نوشته شده باشد که بتواند به سوالات خواننده پاسخ دهد. این هدف را همیشه در اولویت اول قرار دهید. اولویت های بعدی مربوط به رعایت اصول سئو می شود.

اصول اساسی در تولید محتوا سئو


برای دیده شدن در موتورهای جستجو و داشتن رتبه مناسب، لازم است تا محتوای وب سایت خود را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. چون عملکرد موتورهای جستجو بر اساس همین محتواها صورت می گیرد. با تغییر نیاز کاربران، محتوای سایت شما نیز باید تغییر پیدا کند تا سایت شما توسط موتورهای جستجو بتواند همواره رتبه مناسبی دریافت کند. به کیفیت محتوای سایت هم توجه ویژه ای کنید چون هم موتورهای جستجو برای رتبه-دهی به سایت از آن استفاده می کنند و هم خواننده، با احتمال بیشتری به متن جذب خواهد شد. همچنین متمایز بودن محتوا از سایر محتواها و خلاق بودن متن شما بسیار حائز اهمیت است. متنی خوب است که در ذهن خواننده سوالاتی ایجاد کند و او را ترغیب کند که متن را تا انتها بخواند.

به طور خلاصه باید بگوییم که همواره باید به فکر سئو سایت خود باشید و کار را به کسانی بسپارید که اصول سئو محتوا را بلدند و در زمینه تولید محتوای با کیفیت، تجربه دارند.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی محتوا چیست؟


آیا کتاب "کافه ای به نام چرا" را خوانده اید؟ بخش دوازدهم این کتاب، خیلی خوب مفهوم تبلیغات را توضیح داده است. قسمتی از متن این بخش را برای فهم بهتر مفهوم "تبلیغ" مطالعه کنید:

 "تبلیغات چی ها از مدت ها پیش فهمیده اند که اگر به طرز موثری ترس های مردم و خواسته هایشان را هدف قرار دهند، می توانند آنها را به خیلی کارها ترغیب کنند... اگر بدانی چطور روی ترس یا خواسته ی مردم انگشت بگذاری، می توانی آنها را وادار کنی اجناس خاصی بخرند یا از خدمات ویژه ای استفاده کنند .... "

"آیا تا به حال تبلیغی را دیده یا شنیده ای که مضمون آن این باشد که کالا یا خدمات تبلیغ شده، باعث خوشبختی یا امنیت شما می شود؟ تبلغی که چنین پیامی را منتقل می کند: اگر این محصول را داشته باشید، زندگی تان بهتر خواهد شد! ... معمولا این تبلیغات زیرکانه اند ... اگر خوب دقت کنی یا مدتی در کار تولید تبلیغات فعالیت کرده باشی، متوجه خواهی شد که هدف این پیام ها آن است که این باور را در مردم ایجاد کنند که با استفاده از یک محصول یا خدمت خاص، می توانند راضی و خوشبخت شوند... پیام ظریف تر و در عین حال موثرتری که این تبلیغات منتقل می کنند این است: با داشتن این محصولات راضی و خوشبخت می شوید؛ و عدم برخورداری از آنها، شما را از خوشبختی باز می دارد." 

با توجه به متن بالا می توان گفت که هدف تبلیغات آن است که جمله ای اغراق آمیز به شما بگویند و شما را به خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمت ترغیب کنند. تبلیغ به صورت پنهان به شما می گوید اگر این کالا یا خدمت را نداشته باشید از سایر افراد عقب می مانید و زندگی خوبی نخواهید داشت!!

اما بازاریابی محتوا چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ متنی که از ابتدای صفحه تا اینجا خوانده اید نمونه تولید محتوا است. اگر توجه کرده باشید ما در این نمونه، به شما اصول کلی سئو محتوا را توضیح دادیم. ابتدا مشکلات احتمالی شما در تولید محتوا را بیان کردیم و راه حل را نیز ارائه دادیم. در ادامه نیز گفتیم که ما برای کمک به شما آماده ایم و اگر برای تولید محتوا زمان ندارید، سفارش تولید محتوا خود را به ما بسپارید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا محتوایی ارزشمند برای سایت خود تولید کنید.

بنابراین تمرکز تولید محتوا آن است که به خواننده اطلاعاتی جدید بیاموزد و سوالات احتمالی خواننده، راجع به آن موضوع خاص را پاسخ دهد. در کنار این مطالب آموزنده و در صورتی که حدس میزنیم خواننده به خدمتی یا محصولی نیاز داشته باشد، راه رفع نیاز او را نیز بیان می کنیم. پس هدف آن نیست که خواننده ترغیب به خرید محصول یا استفاده از خدمت شود. هدف اصلی در تولید محتوا آن است که خواننده اطلاعاتی را بیاموزد که به دنبال آن بوده است.

هزینه تولید محتوا


قیمت تولید محتوا با توجه به نوع متن درخواستی شما متغیر است. قیمت معمول برای تولید محتوا به فارسی به ازای هر 250 کلمه، 8125 تومان است که بر اساس حجم متن و تعداد درخواست ها تخفیف نیز برای مشتری در نظر خواهیم گرفت. قیمت تولید محتوا به انگلیسی، به دلیل نیاز به صرف زمان بیشتر، کمی گران تر است. در صورتی که سفارش تولید محتوا در حجم بالا دارید با ما تماس بگیرید.

نظرسنجی